PEDAGOGJIA

Blogu i parë i pedagogjisë në gjuhën shqipe

  • Vizitorë

    • 172,285

Didaktikë

N`mes dy qytetërimeve edhe sistemi arsimorë

Shoqëria jonë po kërkon veten e saj në mes dy qytetërimeve të Ali Podrimjës, poezi e cila është përshtatur në këngën e Jerichos, ndërsa në mes të dy qytetërimeve shoqëria jonë gjendet edhe me sistemin arsimorë të saj.

Shkolla si institucion edukativo – arsimorë po kërkon të gjej rrugën  më të mirë që ti jep kahje të duhur njohurive që nxënësit marrin në të, mirëpo kushtet që i ofron shkolla e shekullit XXI në Kosovë, nuk po ju jep mësimdhënësve kënaqësinë e shfrytëzimit të metodologjive bashkëkohore të punës. (lexo më tepër)


Mësimëdhënia e diferencuar dhe inteligjenca e shumfishtë

Mësimdhënia është: “ veprimtari ndërpersonale, është akt i të dhënit mësim i drejtuar nga mësuesi, i cili planifikon dhe organizon zhvillimin e procesit mësimor dhe të të nxënit, që zhvillohet në proceset e: paraveprimit, bashkëveprimit me nxënës dhe bashkëpunëtorë të tjerë në mësim dhe pasveprimit që ka për qëllim analizën dhe vlerësimin e punës mësimore të zhvilluar. (lexo më tepër)


Përshtatja e të mësuarit moshës së nxënësve, parim i rendesishem i mesimdhenies dhe te nxenit

Parimi i të përshtaturit të të mësuarit veçorive të moshës së nxënësve është një parim i rëndësishëm i didaktikës që mbështetet në teorinë e njohjes.

Parimi i të përshtaturit të të mësuarit moshës së nxënësve shpreh kërkesën e domosdoshme që si përmbajtja dhe vëllimi i materialit mësimor, ashtu edhe metodat e të mësuarit të jenë në përputhje me forcat mendore të nxënësve, me aftësitë perceptuese e asimiluese të tyre. (lexo më tepër)


Historiku i sistemit klasë-orë-lëndor i organizimit të mësimit

Organizimi i punës mësimore gjithnjë ka qenë një nga problemet më me rëndësi në teorinë dhe në praktikën didaktike. Prandaj, ky problem është aktual edhe në studimet e kohës moderne. (lexo më tepër)


Etapat e organizimit të punës mësimore

Hyrja apo përgatitja në punën mësimore, zë vend të rëndësishëm si etapë e organizimit të punës mësimore. Varësisht se në çfarë mënyre do të zhvillohet puna me etapën përgatitore, ashtu do të zhvillohen… (lexo më tepër)


Mësimdhënia e diferencuar dhe inteligjenca e shumfishtë

Mësimdhënia është: “ veprimtari ndërpersonale, është akt i të dhënit mësim i drejtuar nga mësuesi, i cili planifikon dhe organizon zhvillimin e procesit mësimor dhe të të nxënit, që zhvillohet në proceset e: paraveprimit, bashkëveprimit me nxënës dhe bashkëpunëtorë të tjerë në mësim dhe pasveprimit që ka për qëllim analizën dhe vlerësimin e punës mësimore të zhvilluar.

13 Përgjigje to “Didaktikë”

  1. Greetings! Very useful advice within this post! It is the little changes that
    produce the biggest changes. Thanks for sharing!

  2. Hatim said

    Jam mesues i mesimit klasor ne Mushtisht. Keni shume tema interesante qe yhjne ne pune tek mesimedhenesit por, sa jane te ineresuar vete mesimdhenesit t’i lexojne shkrimet. Ministria e arsimit ka investuar shume ne ndertimin e objekteve shkollore qe eshte parakusht per nje ambient te pershtateshem per nx. Por, mendimi im personal si mesues me nje pervoj te gjate ne arsim eshte qe qdo mesues betimin e mesuesit duhet ta mbaj ne faqen e pare te ditarit dhe ta lexoj qdo dite. Qe do te thot : “Ta kuptoj se per qfar po hyn ne klase”. Per deri sa drejtort e shkollave dhe DKA-te nuk kerkojne pergjegjesi nga mesimedhenesit per mos sukses me nx. dhe per deri sa shkollat nuk dpolizohen nuk do te ket nje cilesi ne arsim. Me respekt Hatim Salihu

  3. I paemër said

    ne rregull gjithqka

  4. I paemër said

    cila do ishte me efikative nder metodat e mesimdhenies te perdoret ne nje ore mesimi ose cilen strukture ditari te ndjekum

  5. Melina said

    Ju lutemi, ndonje teme konkrete lidhje me femijet me nevoja te veqanta te kyqur ne klase te rregullta mesimore ..

  6. Agon said

    shum Paushall jeni

  7. Drita said

    Tema:,,sistemet mesimore ne pergjithesi,pastaj si ndahen sistemet ne sa lloje.per sistemet katehitik,sistemi majutik,sistemi hap pas hapi,sistemi programuar etj.

  8. drenusha said

    A duhet qe spjegimi i mesuesit te zene vend qendror ne mësim?!

  9. I paemër said

    tema te nxenit

  10. I paemër said

    na ipni informayta ma teper per te nxenet

  11. anonime said

    tema”struktura e ores mesimore ERR”

  12. I paemër said

    tema parimet e konkretizimit ne arsim

  13. daim said

    ne regull gjithcka

Lini një Përgjigje

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni / Ndryshoje )

Figurë Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni / Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni / Ndryshoje )

Google+ photo

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google+. Dilni / Ndryshoje )

Po lidhet me %s

 
Ndiqe

Merreni çdo postim të ri drejt e te email-et tuaja.

Bashkojuni 40 ndjekësve të tjerë

Këtë e pëlqejnë %d blogues: